Ruilen & Retourneren
Peetje hoopt dat het bestelde artikel helemaal naar wens is bij ontvangst. Mocht dit om de een of andere reden niet zo zijn (te groot, te klein, of is het gewoon niet wat je ervan had verwacht) dan hoor ik dat graag.
Dus mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over je aankoop dan kun je je aankoop retourneren. Houd hierbij rekening met de volgende punten:
- Ruilen en retourneren is mogelijk zonder opgaaf van redenen (maar wordt wel gewaardeerd) binnen veertien (14) dagen na aflevering van de bestelling. Dit geldt ook voor artikelen die in de uitverkoop zijn gekocht.
- De kosten voor het terugsturen van het pakketje is voor eigen rekening. De kosten voor retourneren via PostNL hangt af van het gewicht en formaat. Voor brievenbuspost is dit gemiddeld €4,95 Voor pakketpost is dit € 6,95. (kijk voor de meest recente tarieven op http://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten/ )
- Het adres voor retourzending is: Peetje’s Favorieten, Lobeliastraat 14, 6163GA Geleen.
- U dient de artikelen ongedragen (passen voor de maat mag uiteraard wel), ongewassen en (indien van toepassing) voorzien van het aangehecht prijskaartje te retourneren.
- Meld je retourzending eerst via e-mail ([email protected]) onder vermelding van het factuurnummer en wacht met de retourzending op de bevestigingsmail.
- Zodra ik het retourpakketje heb ontvangen zal ik het bedrag zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen veertien (14) dagen terugstorten. In geval van ruilen zal ik het geruilde artikel binnen vijf (5) werkdagen opsturen. (verzendkosten van artikelen die geruild worden zijn ook voor eigen rekening)
- Retourzendingen die buiten de retourtermijn van veertien (14) dagen (datum poststempel) geleverd worden, zullen niet worden gecrediteerd maar op mijn kosten aan jou geretourneerd worden.
- Wat als u een beschadigd of foutief artikel heeft ontvangen ? Bij het inpakken controleer ik de artikelen zelf op kwaliteit maar het kan wel eens voorkomen dat er fabricagefouten inzitten. Dit is dan heel vervelend maar ook hier doe ik niet moeilijk over. Stuur even een mailtje voorzien van beeldmateriaal waarop zichtbaar is waarom het artikel je niet bevalt, en dan kom ik je graag tegemoet door kosteloos een nieuw artikel te sturen. Gemaakte kosten voor het retoursturen van het beschadigde artikel ontvang je na controle van mij retour op je bankrekening. Hierbij hanteer ik de tarieven van PostNL. Dit geldt natuurlijk ook bij het, door mij, foutief opgestuurd van een product.
- Ruilen voor een andere maat/kleur of artikel ? Ook dit is geen probleem. Breng mij zo snel mogelijk via e-mail ([email protected]) op de hoogte van je wens om te ruilen. Alle verzendkosten zijn voor eigen rekening. Na ontvangst en controle van het artikel ontvangt u van mij een bevestiging via e-mail. Als het gewenste artikel nog op voorraad is dan reserveer ik dit voor je, anders vraag ik je naar een alternatief. Komen de prijzen niet overeen dan ontvangt u een factuur voor het resterende bedrag. Na betaling hiervan stuur ik je het nieuwe artikel toe.
- Heb je een klacht, ben je ergens niet tevreden over ? Stuur mij een e-mail met je contactgegevens want klachten zijn kansen. Ik zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen, telefonisch of per e-mail (op werkdagen tussen 09.00 en 19.00 uur).